Společnost Nikon podpořila uvedení fotoaparátu Nikon 1 na trh globální kampaní. V rámci dlouhodobé spolupráce s firmou Nikon v oblasti PR jsme do kampaně vstoupili s novým komunikačním prvkem. Vytvořili jsme bulletin Fotozoom, který čtenářům přinášel zajímavé informace nejen o Nikonu, ale i ze světa fotografického průmyslu. Bulletin pomohl zákazníkům s výběrem správného modelu fotoaparátu a příjemnou jednoduchou formou je naučil s fotoaparátem zacházet. V České republice vyšel bulletin jako vklad v denících MF Dnes a Lidové noviny a na Slovensku v týdeníku Plus7dní. Unikátní projekt, který jsme vytvořili klientovi kompletně na míru včetně kreativní podoby ve stylu novin, struktury, vešekerých textů a realizovali jsme i jeho výrobu, slavil úspěch. "Fotozoom hodnotíme jako zajímavý a úspěšný nástroj komunikace a přemýšlíme o jeho dalším využití v rámci dnes už dlouhodobé spolupráce s GUIDELINE", zhodnotila nový prvek kampaně marketingová ředitelka Nikonu, Eva Čížková.