Nákupní galerii Myslbek jsme zajišťovali kompletní marketing, v jehož rámci jsme produkovali pravidelné eventy, které měly za úkol přivést do obchodní pasáže více návštěvníků. A ke všem eventům jsme vytvářeli vizuály propagující tyto akce v různých médiích, šlo o vizuály pro online i outdoor reklamu. Současně jsme vytvářeli vizuály sloužící propagaci jednotlivých obchodů. V návrhu nám šlo v první řadě o to zachovat tvář nákupní galerie a rozvinout její kreativní koncept. Vycházeli jsme proto z loga Myslbeku, které odráží architektonický prvek šikmých linií tvořících fasádu budovy. Ideou bylo vytvořit vizuály, které budou působit jednoduchým vzdušným a zároveň luxusním dojmem a budou tak tlumočit atmosféru samotné obchodní pasáže. Ve výsledku se nám podařilo jednak udržet vizuální identitu nákupní galerie, která zákazníkům pomohla reklamu na první pohled spojit s Myslbekem, a také promítnout do vizuálů ducha jednotlivých eventů.