Ocenění Zlatá pecka 2013
kategorie reklamní tisk
Pomocí termovize jsme pořídili snímky českých obcí a výsledek ukázal, že z naprosté většiny rodinných domů uniká až 30% tepla. Tyto snímky se pak staly základem přímého oslovení občanů v konkrétních obcích v rámci kampaně na podporu stropní tepelné izolace pro firmu IP Izolace Polná. Lidé na nich mohli vidět přímo svou obec a svůj dům. Účinek snímků byl proto velmi působivý a lidé začali tématu věnovat pozornost. A podobně přesvědčivá byla i fakta: stropní izolace ušetří až 30% nákladů za vytápění a návratnost investice je tak v horizontu 3–5 let. Díky moderní technologii zabere izolace domu pouhé 3 hodiny. Součástí kampaně byla nabídka návštěvy odborníka s termokamerou a zvýhodněná cena izolace. Kampaň probíhala ve spolupráci se samotnými obcemi, které na ni upozorňovaly občany v místních médiích. Odborníci udělili naší práci ocenění v soutěži Metro Zlatá pecka 2013.