Golfová škola Nikon Golf Academy si původně přála, aby jejich letáky působili novým a živým stylem. Vyšli jsme z toho, že škola se vedle dospělých zaměřuje také na děti, a přišli jsme s hravým návrhem plným barev, který vizuální komunikaci firmy výrazně odlišuje od obligátní zelené a bílé, s kterými se obvykle ve spojení s golfem setkáváme. Inspirací nám byly barvy a motiv opakování uměleckého stylu pop art. Naším cílem bylo vytvořit svěží vizuální styl přitažlivý pro děti i dospělé. Klientovi se náš návrh líbil, a tak jsme ho rozpracovali do dalších verzí a vytvořili novou identitu Nikon Golf Academy. Navrhli jsme kompletní firemní komunikaci, která představuje velkoformátové reklamy školy umísťované na golfová hřiště, informace o akcích, turnajích, přihlášky do kurzů i formuláře zdravotní způsobilosti pro děti na golfové tábory. Z počátečního návrhu vizuálního stylu letáků se tak naše spolupráce s klientem rozrostla až do tvorby nové firemní identity.