V rámci komplexní reklamní strategie, která měla za cíl zvyšování návštěvnosti obchodní pasáže Myslbek, jsme produkovali řadu eventů. Konaly se v pravidelných intervalech a podporovaly celkovou kreativní koncepci budování loajality k trochu netradiční nákupní galerii. Myslbek v centru města je poněkud znevýhodněn tím, že svým návštěvníkům nemůže nabídnout parkovací místa. V galerii také není odpočinková zóna, kavárna, kde by bylo možné se občerstvit, ani dětský koutek. Navíc je obchodní pasáž nabídkou luxusnějších značek a obchodů zaměřena na ne zcela klasickou cílovou skupinu. Svým umístěním je Myslbek branou mezi Starým a Novým městem a naší koncepci jsme postavili na paralele ve formě spojení kultury a umění s rušným světem nakupování. Základem naší strategie bylo partnerství s řadou institucí, například s Národním divadlem, Symfonickým orchestrem Hlavního města Prahy a řadou dalších. A každý měsíc jsme tak do obchodní pasáže přinášeli kulturu v podobě nejrůznějších eventů, které se odehrávaly v prostoru celé nákupní galerie. Uspořádali jsme tu například výstavu Mozek v akci ve spolupráci s časopisem National Geographic o zajímavostech lidského mozku.