Ocenění Zlatá pecka 2014
kategorie TV spot
Netradiční charitativní turnaj v malé kopané, Mobilcup, spojil dvě velké vize: péči o životní prostředí a podporu dětí z dětských domovů. Cílem bylo motivovat veřejnost k recyklaci starých mobilních telefonů. Naším klientem byla v tomto případě firma Asekol, která zpětný odběr zajišťuje. Prvním úkolem bylo o projektu informovat a vyzvat veřejnost k účasti. Vsadili jsme na videospoty, vtip Jakuba Koháka a sociální sítě. Že jsme udělali dobře, potvrdila nejen statisíce zhlédnutí spotů na Facebooku a Youtube, ale také počet účastníků turnaje a v neposlední řadě množství vybraných mobilních telefonů. Asekol věnoval cenu pro vítěze turnaje, kterou byla cesta na Ligu mistrů, a Nadační fond Zelený život obdržel půl milionu korun. Práci na spotech, které jsme vytvořili od kreativního návrhu až po finální produkci, ocenili také odborníci, kteří nám za ni udělili Zlatou pecku 2014!